Умови участі

Бажаючі взяти участь в Тату Конвенції, заповнюють Он-лайн Реєстраційну форму учасника фестивалю і висилають 6 фото своїх робіт і 1 фото майстра на адресу Організаторів - odessa.tattoocollection@gmail.com

Виставкова площа

Для учасників фестивалю надається такі варіанти виставкової площі:

1. Місце для 1-го тату-майстра:

  • Забудований стенд 2х2 м.
  • Виставкова площа 4 кв.м.
  • Диплом учасника - 1 шт.
  • Контрольний браслет - 4 шт.
  • Іменний бейдж - 1 шт.
  • Стендові панелі (збірний модуль: глибина - 1.5 м, висота - 2,5 м)
  • Освітлення (виставкові світильники) - 1 шт.
  • Електрика (розетка 220 В) - 1 шт.
  • Стіл - 1 шт. 2-ва стільця
  • Витратні матеріали: бутильована вода, пакети для сміття, паперові рушники.

Вартість 4000 грн.

 

2. Місце для Студії:

  • Виставкова площа розраховується залежно від кількості майстрів студії (4м2 для кожного майстра)
  • Стендові панелі (збірний модуль: глибина - 1.5 м, висота - 2,5 м)

Вартість розраховується залежно від кількості майстрів студії.

3. Місце торгове:

  • Забудований стенд 4 * 2.м.
  • Виставкова площа 8 кв.м.
  • Диплом учасника - 1 шт.
  • Іменний бейдж - 2 шт.
  • Контрольний браслет - 3 шт.
  • Стендові панелі (збірний модуль: глибина - 1.5 м, висота - 2,5 м)
  • Освітлення (виставкові світильники) - 2 шт.
  • Електрика (розетка 220 В) - 2 шт.
  • Стіл -2 шт. 4-ри стільця.

Вартість 7000 грн.

4. Острівець:

  • Виставкова площа 4 кв.м.
  • Контрольний браслет - 2 шт.
  • Іменний бейдж - 1 шт.
  • Диплом учасника - 1шт

вартість 2000 грн.

5. Саплаер:

  • Забудований стенд 4 * 2.м.
  • Виставкова площа 8 кв.м.
  • Диплом учасника - 1 шт.
  • Контрольний браслет - 4 шт.
  • Іменний бейдж - 2 шт.
  • Торговий вітрина - 1 шт.
  • Стендові панелі (збірний модуль: глибина - 1.5 м, висота - 2,5 м)
  • Освітлення (виставкові світильники) - 2 шт.
  • Електрика (розетка 220 В) - 2 шт.
  • Стіл -2 шт., 4-ре стільця.

Вартість 14 000 грн.

Важлива інформація

  • Одне стандартне місце площею 4 кв.м розраховано на ОДНОГО майстра

  • Продаж тату обладнання, витратних матеріалів та інших товарів
    ЗАБОРОНЕНИЙ!

  • Розміщення рекламних банерів та/або рекламна агітація третіх сторін
    ЗАБОРОНЕНО!

  • Вимога до всіх учасників виконувати санітарно-епідеміологічні правила дезинфекції та стерильності на своїх робочих місцях під час Фестивалю

  • Всі свіжі тату на території Фестивалю мають бути загорнуті в захисну плівку

  • У виставковому павільйоні Фестивалю заборонено паління, вживання
    алкогольних напоїв, вживання їжі на стендах учасників.
    Порядок та кількість анонсів учасників Фестивалю у соцмережах “Tattoo Collection” визначає організатор

  • При відміні участі у Фестивалі кошти або передплата за участь не
    повертаються

  • Інформація про учасників на сайті Фестивалю та соціальних мережах буде розміщена ТІЛЬКИ після передплати за участь


Контакти

Місце проведення конвенції:

Морвокзал, вул. Приморська 6, Одеса

Контактні телефони:
+38(067) 2902-222,

ВІКТОР КАРПЕНКО

Керівник проекту

ГЕОРГІЙ ЧЕРНОВ

Робота з учасниками

odesa.tattoocollection@gmail.com